Osaat arvioida ja johtaa matkailupalveluiden ja tuotteiden fyysistä ja kulttuurista esteettömyyttä sekä yhdenvertaisuutta
Tunnistat esteettömyyden edistämisen osaksi vastuullista matkailutoimintaa
Ymmärrät mitä digitaalinen saavutettavuus tarkoittaa konkreettisesti
Katso introvideo kurssista (1:47). Video sisältää tekstityksen.
Kurssin kuvaus
Esteettömien palveluiden johtamisen kurssilla perehdyt tarkemmin esteettömyyteen liittyvään lainsäädäntöön, digitaaliseen saavutettavuuteen, esteettömyyden arviointiin ja tasavertaisen asiakaspalvelun johtamiseen.
Oppiminen tapahtuu videoiden ja luettavan materiaalin avulla. Pääset myös testaamaan oppimaasi pienten kyselyiden avulla. Tämä kurssi sisältää viisi oppituntia.
Omaat jo perusymmärryksen siitä, mitä esteetön matkailu on. Tällä kurssilla laajennat osaamistasi esteettömyydestä matkailussa. Kurssin käytyäsi osaat arvioida matkailupalveluiden ja -tuotteiden fyysistä ja kulttuurista esteettömyyttä sekä yhdenvertaisuutta. Lisäksi tunnistat esteettömyyden edistämisen osaksi vastuullista matkailutoimintaa. Osaat huomioida erilaisten esteettömiä palveluja tarvitsevien asiakkaiden tarpeita ja hyödynnät tätä osaamistasi esimiestyössäsi.
Ymmärrät, mitä digitaalinen saavutettavuus tarkoittaa.
Tällä oppitunnilla perehdyt siihen, mitä digitaalinen saavutettavuus oikein konkreettisesti tarkoittaa ja miten sitä voit omassa työyhteisössäsi edistää.
Olet jo perehdynyt moniin eri näkökulmiin esteettömien matkailupalveluiden johtamisessa. Tällä oppitunnilla syvennät osaamistasi erityisesta tasavertaisen asiakaspalvelun johtamisessa.
Olet nyt opiskellut kaikki Esteettömien palveluiden johtamisen -kurssin oppitunnit ja pääset tekemään kurssin lopputestin. Se sisältää kysymyksiä kaikista viidestä oppitunnista. Näistä 80 prosenttiin pitää vastata oikein, jotta kurssi on suoritettu. Onnea testiin!