3. Erilaiset esteettömiä palveluita tarvitsevat asiakasryhmät ja asiakaskohtaaminen

Matkailutoimija on rakentanut portaikon laatikoista. Matkailutoimijakiipeää portaikkoa ylös. Kuvassa keltainen numero kolme.
You must first complete 1. Johdanto esteettömään matkailuun before viewing this Lesson
Sinun tulee ensin rekisteröityä kurssille kurssi ennen kuin voit aloittaa tämän oppitunnin.

Esteettömyys hyödyttää ihan meitä kaikkia. On kuitenkin olemassa erilaisia asiakkaita, joiden asiakaskokemus heikentyy huomattavasti, mikäli esteettömyyttä ei ole huomioitu. Tällä oppitunnilla perehdyt tarkemmin erilaisten asiakkaiden tarpeisiin ja saat myös vinkkejä siihen, miten asiakaspalvelussa tulisi kohdata esteettömiä palveluita tarvitseva asiakas.

Takaisin: Esteettömyys matkailussa