Tarjolla uusia työkaluja vastuulliseen matkailutoimintaan ja työn oheiseen opiskeluun

Vastuullisen matkailun portaat lanseerauswebinaari 1-6-2021 klo 9-14. EU;n sosiaalirahaston osarahoittama. Erikoisvieras Riku Rantala.

Viiden suomalaisen korkeakoulun yhteistyöryhmä on kehittänyt uudenlaisia työkaluja digitaaliseen täydennyskoulutukseen ja kattavan koulutuskokonaisuuden vastuullisen matkailun tueksi ESR-osarahoitteisessa hankkeessa. Porrasmalli ja Vastuullisen matkailun portaat – koulutuskokonaisuus lanseerataan 1.6.2021 klo 9-14 pidettävällä webinaaritilaisuudella.

Aamupäivän fokuksena on innovatiivinen täydennyskoulutusmalli työkaluineen. Porrasmalli tarjoaa sujuvan käyttäjäkokemuksen täysin automatisoidusti digitaalisessa ympäristössä ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Tällä keskustelulla haastetaan laajaa joukkoa koulutusammattilaisia sekä julkiselta että yksityiseltä sektorilta – niin kouluttajia, koulutussuunnittelijoita, verkkopedagogiikan asiantuntijoita kuin myös koulutuksen parissa toimivia kehittäjiä ja viranomaisia – pohtimaan omia mahdollisuuksiaan tarjota uudenlaisia oppimistapoja.

Iltapäivällä keskitytään vastuullisen matkailun koulutuskokonaisuuteen ja siihen, miten se palvelee matkailuelinkeinoa. Tavoitteena on tutustuttaa eri matkailutoimijat – yrittäjät, työntekijät, kehittäjät, koordinoijat, vaikuttajat sekä tulevat ammattilaiset – tämän koulutuksen tarjoamiin mahdollisuuksiin kohti vastuullisempaa matkailutoimintaa.

Webinaarin kunniavieraana on Madventures kaksikosta tuttu Riku Rantala.

Sitovat ilmoittautumiset webinaariin 26.5.2021 mennessä osoitteessa: https://link.webropol.com/ep/portaatlanseeraus

Lisätietoja:

projektipäällikkö Rositsa Röntynen,