Tutustu Vastuullisen matkailun portaat -projektin julkaisuihin

Vastuullisen matkailun portaat – koulutusmallin kehittäminen -hankkeen toimesta keväällä 2021 julkaistiin kaksi kirjaa, jotka kertovat koulutuksen kehittämisen prosessista, Porrasmallista ja Vastuullisen matkailun portaat -koulutuskokonaisuuden tavoitteista ja opiskelutavoista.

Tutustu projektin julkaisuihin oheisilla esittelyillä:

Vastuullisen matkailun osaamistarpeet matkailuyrityksissä

Vastuullisen matkailun osaamistarpeet matkailuyrityksissä -julkaisun kansikuva.

Julkaisu perustuu raporttiin, joka on osa hankkeen toimenpiteitä, joiden tavoitteena on tuottaa mahdollisimman hyvin matkailuelinkeinon osaamistarpeisiin vastaavaa koulutusta hyödyttäen sekä nykyisiä että tulevia matkailualan yrittäjiä, esimiehiä, työntekijöitä ja kehittäjiä.

Julkaisu on tuotettu Euroopan sosiaalirahaston rahoittaman Vastuullisen matkailun portaat – koulutusmallin kehittäminen -hankkeessa (2019−2021).

Lue ja lataa julkaisu ilmaiseksi tästä linkistä.

Vastuullisen matkailun  portaat – Oppeja ja havaintoja matkasta osaamiseen

Vastuullisen matkailun portaat -julkaisun kansikuva.

Tässä julkaisussa esitellään Vastuullisen matkailun portaat -digitaalista koulutusta ja porrasmallia sekä yhteiskehittämisen prosessia ja työkaluja.

Lue ja lataa julkaisu ilmaiseksi tästä linkistä.